2018. február 4., vasárnap

Season of book tag

Sziasztok!
Mostanában vettem csak észre, milyen régen volt már book tag az oldalon, pedig nagyon szeretem őket, nem is tudom miért maradtak el. De ezek után igyekszem gyakrabban csinálni. :) Épp a múlt héten gondolkodtam, mi legyen a következő, amikor hirtelen rezgett a telefonom, ugyanis  a cintiblogol.blog.hu oldal bloggerinája kihívott egy book tag-re, amit mégegyszer nagyon köszönök neki! ^^ Nem sűrűn esik meg az ilyen, szóval nagyon boldog lettem tőle. Nos íme hát, az én verzióm a Season of book tag-ből. :)
1. Január: Mi volt az újévi fogadalmad? Betartottad? 
Idén volt az első alkalom, hogy megfogadtam valamit, e nemes alkalomból pedig bejegyzést is készítettem amit ide kattintva tudok olvasni. Nem túl sok és nem is nagy dolgok, de több, mint eddig. Általában nem szoktam megfogadni semmit, mert magamat ismerve egy idő után úgy sem látom már jelentőségét. Most viszont igyekszem betartani őket, de majd csak év végén derül ki, mennyire jártam sikerrel.

2. Február: (a párkapcsolatok hónapja) Melyik a kedvenc könyves párosod?
Nagyon nehéz kérdés, mert több ilyen is van. De ha muszáj választanom, akkor Katy és Daemon, J. L. Armentrout Luxen sorozatának főszereplői. Teljesen különbözőek, mégis tökéletesen kiegészítik egymást és bármire hajlandóak lennének a másikért.

3. Március: (a szerencse és az új kezdetek hónapja) Egy könyv, vagy könyvsorozat az évből, amit szívesen olvasnál újra úgy, mintha még soha nem olvastad volna.
Ha könyvsorozatról lenne szó, mindenképp Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiáját választanám. Ha csak egy kötetet mondhatnék, akkor azt hiszem, Jessica Park: Flat-Out Love - Szeretni blolondulásig c. regényére esne a választásom

4. Április: (egy teljesen átlagos hónap) Egy könyv, amit annyira hypeoltak, hogy túl nagy elvárásokkal indultál neki, de csalódtál.
Azt hiszem, erre még szerencsére nem volt példa.

5. Május: (a hónap, amikor minden virágzik) Egy könyv, ami kellemes meglepetést nyújtott.

Rácz-Stefán Tibor: Mikrofonpróba c. regénye teljesen más volt, mint amire számítottam. Nemsokára jön is róla az értékelés.  :)

6. Június: (a szünet ideje) Egy könyv, vagy műfaj, amihez akkor fordulsz, amikor kikapcsolódásra vágysz.
A kérdés valójában kissé furcsa, mert ha kikapcsolódásra vágyom, akkor olvasok, nem  a műfaj számít. Persze kedvenc műfajaim nekem is vannak: a romantika és a fantasy.

7. Július: Egy könyv ami tüzet gyújtott benned.
Hmmm. Itt is több könyvet emelnék ki, de mivel csak egyet lehet, J. L. Armentrout: Obsession ​– Függőség c. könyvénél maradok. Igazán perzselő. :3 Az értékelésemet itt olvashatjátok róla.

8. Augusztus: Egy feltörekvő szerző, aki hamarosan híres lesz.
Egyértelműen Tomcsik Nóra. :) A Változások kora köteteivel belopta magát a szívembe (és persze amúgy is :) ) Szerény véleményem szerint igazi remekművek. Már alig várom a 3. részt. :)

9. Szeptember: Egy könyv, amit az iskola miatt kellett olvasni, mégis tetszett.
Mikszáth Kálmán novellái. Kötelezőként olvastam, de a végére nagyon megszerettem őket és többet is elolvastam, mint kellett volna. :)

10. Október: Egy könyvszereplő, akinek szívesen beöltöznél Haloweenkor.
Mindenképpen Annabeth Chase. (Percy Jackson könyvek)

11. November: Egy könyv, aminek sokat köszönhetsz.
Leiner Laura: Szent Johanna gimi sorozata és Rick Riordan: Percy Jackson könyvei. Az okukat és történetüket a bemutatkozásomnál találjátok. :)

12. Egy könyv, amit szívesen adnál ajándékba
Justina Chen Headley: North ​of Beautiful – Iránytű Önmagamhoz Aki olvasta már, az biztosan tudja, miért pont ezt ajándékoznám. :)


A kihívottjaim:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...