2018. március 4., vasárnap

Cirkusz Book Tag


Sziasztok! :)
Sokat gondolkodtam, mi legyen a bejegyzés témája, mivel mindenképpen valami könnyedebbet tereztem a mai alkalomra. Először a kedvenc romantikus idézeteimet akartam megmutatni, de aztán eszembe jutott, milyen régen volt book tag. Szörfölgettem a blogok között, mikor megtaláltam ezt a tag-et Vicky blogján amit ITT tudtok megnézni. :)  És most fogadjátok szerettettél az én kitöltésemet! 


1. Konferanszié
Egy könyv, amit mikor először megláttál, tudtad, hogy olvasnod kell:

Talán a jelenlegi olvasmányom, az Egy font hús. Még mindig emlékszem az alkalomra, amikor vettem. Tehetetlenül járkáltam a polcok között azon gondolkodva, melyiket válasszam a rengeteg klassz könyv közül. Aztán hirtelen megláttam és egyszerűen tudtam: nekem ez kell. Szerintem még a fülszöveget sem olvastam el, hanem egyenesen a pulthoz mentem vele. :D Csak nemrég kezdtem el, szóval nem tudom megmondani, hiba volt-e, de eddig nagyon tetszik és remélem nem fog csalódást okozni.

2. Bohóc 
Egy könyv, amin végig nevettél:

Leiner Laura Bexi sorozatának minden egyes része. Persze sok más is van, de eddig ezek a legemlékezetesebbek. Nagyon szeretem az írónő humorát, van benne valami egyedi, ami felejthetetlenné teszi. A másik szintén hazai írónk, On Sai : Apa, randizhatok egy lovaggal? c. műve volt. Engem eddig személy szerint a magyar szerzők tudtak a legjobban megnevettetni. :)

3. Akrobata 
Egy könyv, amin végig visszatartottad a lélegzeted:

Általában ezt olyan könyvek szokták kiváltani, amik sorozat részei. Rajtuk talán azért tudok jobban izgulni mert tisztában vagyok vele, hogy az utolsó részben lesz minden letisztázva, addig bármi megtörténhet. Ami különálló kötet és emlékszem, mennyire ideges voltam egész végig, az Mia Sheridan: A skorpió fullánkja c. kötete, amiről az értékelésemet ITT olvashatjátok. Borzalmasan izgultam a két főszereplőért, voltak belső monológok amiket átugrottam, mert egyszerűen muszáj volt tudnom, mi lesz, közben észre sem vettem, hogy visszatartottam a levegőt.

4. Elefánt
Egy könyv, ami megijesztett a méretével:

Nem szoktam nagy terjedelmű könyveket olvasni, de ha még is úgy adódik sosem ijedek meg, inkább kihívásnak tekintem. A lenyűgöző teremtmények sorozat és az Olimposz hősei sorozat tagjai javarészt ilyenek, de sokkal inkább szeretem őket, mert így még tovább tart az élmény és a szereplőket sem kell olyan hamar elengednem.

5. Oroszlán 
Egy könyv, ami megrémisztett:




Lacey Weatherford: Chasing Nikki – Nikki nyomában c. könyve. Megrémisztett, hogy a sok negatív vélemény ellenére nekem mennyire tetszett. Persze voltak benne negatívumok, de összességében nagyon örültem, hogy nem azt kaptam amire számítottam. Újra nem írom le róla a véleményemet, ha gondoljátok ITT elolvashatjátok. :)




6. Zsonglőr
Egy könyv, ami játszott az érzelmeiddel:

Az előző olvasmányom, Róbert Katalin: Szelídíts meg! c. regénye. Annyi pozitív kritikát olvastam róla már a megszerzése előtt is, hogy teljesen belelkesültem és már alig vártam, hogy elkezdhessem. Ennek ellenére a feléig untam. Kicsit mérges is voltam, amiért nem azt kaptam, amit kellett volna, de aztán a felénél jött egy fordulópont, ahonnét egyszerűen nem tudtam letenni. Nem írom ide az egész véleményemet, nemsokára úgy is olvasható lesz a blogon. :)

7. Illuzionista 
Egy könyv, ami nem az volt amit reméltél:

Lauren Oliver: Pánik c. könyve, amiről már egyszer leírtam a véleményemet. A fülszöveg és a cím alapján egy remek, akcióval és izgalommal teli könyvre számítottam, ehelyett egy összecsapott sztorit kaptam. Szerintem sokkal többet ki lehetett volna hozni a történetből, még új cselekmények sem kellettek volna hozzá. A hirtelen vége volt a másik, ami eléggé kiábrándított. Túl gyorsan ugrott az utolsó fejezetre és bár mindenki boldog volt, nekem hiányzott hogy nem lehetett tudni az odavezető utat. Mintha kifelejtettek volna az utolsó fejezet előtt párat belerakni.

8. Ágyúgolyóember
Egy könyv, amin végig izgultál:

Ide nem igazán egy könyvet, hanem egy sorozatot, méghozzá a kedvenc sorozatomat mondanám: Percy Jackson és az . De ez persze Az Olimposz hőseinél sem volt másképp. :)

9. Kígyóember 
Egy könyv, sok csavarral:



A legtöbb csavar talán Ransom Riggs: Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei c. sorozatában volt. Lehet, hogy én voltam olyan béna, hogy nem jöttem rá a dolgokra, de engem sokszor nagyon meg tudott lepni. Most nem spoilerezem el persze azokat a részeket, ade aki olvasta már, biztosan tudja mire gondolok. :) Mellesleg az Üresek városában is  agy egy cirkuszos rész, amit nagyon szerettem. 



10. Idomár 
Egy könyv, amiből tanultál valamit:

Úgy vélem minden könyv tanít minket akkor is, ha ennek nem mindig vagyunk tudatában. Barátságra, szerelemre, megbocsájtásra, túlélésre és kitartásra. Ami szerintem minden történetben felfedezhető akkor is, ha nem fektettek rá hangsúlyt: sosem szabad feladni, mindig ki kell tartani mert annak előbb-utóbb meg lesz az eredménye.



Mivel engem sem jelöltek meg, így én sem jelölök meg senkit, bárki szabadon viheti, aki kedvet kapott a kitöltéséhez. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...